.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاقی که در قیل و قال های شب عید مسکوت ماند؛
بده بستان 2 وزیر برای انتقال آقای داماد
باید منتظر ماند و دید که در طول روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات،‌ حسن روحانی نسبت به ماجرای این انتقال و ماموریت ارائه شده به آقای داماد واکنش نشان می دهد و یا اینکه این ماجرا در قیل و قال و هیاهوی شب عید و تعطیلات نوروز، مسکوت و بی نتیجه می ماند.

پایان سال 92 بی شک برای اهالی دولت یازدهم نیز به منزله پایان ماه عسل و روزهای سرخوش از تصاحب جایگاه ریاست جمهوری خواهد بود و دولتی ها باید همزمان با آغاز سال 93 منتظر درخواست های مردم مبنی بر علت عدم تحقق شعارهای انتخاباتی حسن روحانی باشند.
 
در این بین یکی از مهمترین شعارهایی که رئیس دولت یازدهم در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری داشت، جلوگیری از فساد اداری و روابط فامیلی در دولت بود. البته حسن روحانی در این زمینه انتقادات بسیاری هم به دولت های نهم و دهم وارد کرد که اکثر آنها نیز به درستی بیان شد،‌ اما حالا در شرایطی که هنوز نزدیک به 8 ماه از آغاز به کار دولت یازدهم می گذرد، خبرهایی از درون دولت و فعالیت برخی وزرا و مسئولین به گوش می رسد که با آنچه از سوی حسن روحانی در طول دوران پیش از انتخابات مطرح می شد، تفاوت هایی دارد.  
 
یکی از این اتفاقات عجیب و غریب به ماجرای انتقال داماد یکی از وزرای دولت به وزارتخانه تحت نظر پدر زن مربوط است. در این زمینه شنیده می شود آقای وزیر در طول یکی دو ماه اخیر فعالیت گسترده ای برای انتقال داماد خود از وزارت نفت به وزارتخانه تحت نظر خود انجام داده و مقدمات این انتقال نیز انجام شده است. در طول روزهای گذشته نیز آقای داماد به وزارتخانه جدید منتقل شده است.  
 
این در حالی است که برای انتقال یک نیرو از وزارتخانه ای به وزارتخانه دیگر، تایید هر دو وزیر لازم است و در این راستا به نظر می رسد بده بستان هایی بین دو وزیر صورت گرفته تا آقای داماد به نام م. م. ع بتواند به وزارتخانه تحت نظر پدر زن خود منتقل شود.
 
البته ماجرای این انتقال به همین جا ختم نمی شود و در پس پرده جابجایی صورت گرفته اتفاقاتی در حال رخ دادن است که جای سوال دارد. اینکه آقای وزیر که به وزیر میلیاردی کابینه نیز معروف است، حکم ماموریتی در اختیار دامادش قرار داده و وی را برای سفر به کشور ایتالیا آماده کرده است. این در حالی است که مدرک تحصیلی م. م. ع نیز با فعالیتی که با تازگی آغاز کرده همخوانی ندارد و صرفا این انتقال و ماجرای ماموریت به ایتالیا به سبب جایگاه پدر زن صورت گرفته است.  
 
با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که در طول روزهای ابتدایی بعد از تعطیلات،‌ حسن روحانی نسبت به ماجرای این انتقال و ماموریت ارائه شده به آقای داماد واکنش نشان می دهد و یا اینکه این ماجرا در قیل و قال و هیاهوی شب عید و تعطیلات نوروز، مسکوت و بی نتیجه می ماند. /فردا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود حسینی 2 فروردين 1393
آقای نجار که می گفت در زلزله کرمان خانه ای تمام دیوارهایش ریخته بود جز دیواری که عکس ......احمدی نژاد به آن آویزان بود؟چون فامیل در آمد وآنگاه بشد معاون وزیر کشورپس وعده های سر خرمنی یکی یکی رو خواهد شد.شما فکر نکنید که من احمدی نژادی هستم ،بنده در اتتخابات 74 زمان آقای خاتمی برای ایشان فعالیت کردم ورای زیادی هم جمع کردم ودر انتخابات 24خرداد92 هم شدیدا برای آقای روحانی فعالیت کردم.اما انتظار نمی رفت که بعضی حرکتهای ...صورت پذیرد ازجمله مطلبی را که در بالا عنوان نمودم.احمئی نژاد ودارو دسته اش حتی به مدیرا مدارس قبل از خودشان رحم نکردندوهمه را قلع وقمع کردند .حتی شنیده شده بعضی از افراد اینها که گرز درست کرده بودند و سر وصورت معلم ها می زدند حالا خودشان را اعتدالیون معرفی کرده اند البته در تهران خیلی مشهود است .که رئیس جمهور باید توجه خاص به آنها نماید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.